/

Brno office

Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY

Tyto všeobecné podmínky upravují podmínky, za nichž BRNOOFFICE s.r.o. se sídlem Králova 9, 616 00 Brno, poskytuje krátkodobé pronájmy školicích místností.

CENY

Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Za každou započatou hodinu nad rámec objednávky účtujeme:
Cabinet 1 – 200,-Kč/hod.
Cabinet 2 – 100,-kč/hod.
Cabinet 3 – 150,-Kč/hod.
Cabinet 4 – 200,-Kč/hod.
Cabinet 5 - 150,-Kč/hod.
Cabinet 10 - 200,-Kč/hod.

V ceně je zahrnuto základní občerstvení – voda z výdejníku, rozpustná káva, čaje.
Další občerstvení dle cen uvedených v objednávkovém formuláři, nebo dle dohody.
V ceně je také zahrnuto použití whiteboardu, umístěného v každé místnosti.
Zapůjčení prezentační techniky dle cen v objednávkovém formuláři.
Klient hradí vždy čas uvedený na objednávce i v případě, že opustí místnost dříve.
Příplatek za víkendy a  cena za večerní blok do 21,30 se účtuje dle platného ceníku služeb zveřejněného na webu společnosti www.brnooffice.cz 

STORNO PODMÍNKY

Při zrušení objednávky 5 a více pracovních dní před uvedeným termínem, zaplatí klient 40% z celkové ceny. Při zrušení objednávky 4 a méně pracovních dní před uvedeným termínem, zaplatí klient 70% z celkové ceny. Při zrušení objednávky v den uvedeného termínu, zaplatí klient 100% z celkové ceny.
Klient, odesláním objednávky souhlasí se storno podmínkami.

OBJEDNÁVKA

Objednávka, vyplněná a zaslaná klientem je závazná včetně uvedených storno podmínek. BRNOOFFICE s.r.o. zašle klientovi potvrzující email. Na základě tohoto potvrzení je objednávka závazná pro obě strany. V případě, že BRNOOFFICE s.r.o. objednávku nepotvrdí, je odpovědností klienta ověřit si zda byla objednávka společnosti BRNOOFFICE s.r.o. doručena a zda je objednaný termín volný. BRNOOFFICE s.r.o. si vyhrazuje právo potvrzovat jen ty objednávky, které byly předem předjednány se zástupcem BRNOOFFICE s.r.o. a kde BRNOOFFICE s.r.o. potvrdila volný termín a vyjádřila souhlas s náplní činnosti provozované v pronajatých místnostech.